Ticketassist

Ticketassist een betrouwbare en betaalbare manier van entreebewijzen.

Werkwijze Ticketassist
Ticketassist stelt voor u een digitale ticketshop op, de link hiervan wordt op uw website geplaatst.
Via de digitale ticketshop met betaalmodule van IDEAL kan een bezoeker E-tickets bestellen.
De bezoeker ontvangt na betaling een mail met als bijlage een E-ticket met unieke barcode en een mobile ticket met een QR code.
Het E-ticket (als pdf) bestand kan de bezoeker printen. Het mobile ticket (als jpeg) bestand kan als afbeelding/foto op een mobile telefoon geplaatst worden.
Zo heb je je ticket altijd bij je.

Op locatie:

Bij de entree van een evenement staan crew-mensen met scanners van Ticketassist die de unieke tickets scannen.
Het scannen kunt u ook in eigen beheer doen(al dan niet met support.)
Ticketassist stelt zich flexibel op en denkt graag mee wat bij uw situatie het best past.

Registratie van verkochte tickets:

Op deze tickets staat ook een unieke barcode die gescand kan worden. Via een inlogpagina kan de organisatie van een evenement het aantal verkochte tickets zien en ontvangt de gegevens van de bezoekers die een ticket gekocht hebben.

Voorverkoop adressen:
Niet alleen E-tickets vallen onder het totaalpakket, ook papieren tickets kan Ticketassist voor u verzorgen.
Voor meer informatie kijkt uw op: